reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Alexandra Mamová

Alexandra Mamová

Bloger 
  • Počet článkov:  42
  •  | 
  • Páči sa:  2x

"Nič nevravím keď ma kritizujú. Snažíme sa konať čo najlepšie a nechávame za seba hovoriť svoju prácu." Matka Terezahttp://fotky.sme.sk/fotograf/108529/sasienka Zoznam autorových rubrík:  AfrikaSúkromnéNezaradené

reklama

Súkromné

Syrová pizza

Alexandra Mamová

Syrová pizza

Priznám sa, že najradšej píšem príbehy keď sú čerstvé, vtedy sa mi lepšie darí vystihnúť realitu. Tento však v sebe má emócie, ktoré nevybledli ani po štyroch rokoch.

  • 18. júl 2015
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 405x
  • 3
Nedýchaj

Alexandra Mamová

Nedýchaj

Rozprávajú sa dve cicušky v nemenovanom obchodnom centre na záchode: „Poďme do drogérky, potrebujem dezodorant.“ „Neee, čo si, to si nekupuj, z toho dostanes rakovinu prsníka.“

  • 29. jún 2015
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 3 125x
  • 3
Život s ulceróznou kolitídou

Alexandra Mamová

Život s ulceróznou kolitídou

Najprv dostanete hnačku. Takú normálnu, bežnú, pri ktorej beháte na záchod aj desaťkrát denne. Tá neprechádza a zrazu sa vám v stolici objaví krv. To si už poviete, že je aj na návštevu lekára. Vyberiete sa obvodnej pani doktorke a tá vás po mnohých nepríjemných otázkach, typu „mali ste v poslednom čase análny sex?“ odošle k internistovi, chirurgovi a gastroenterologóvi.

  • 27. jún 2014
  • Páči sa: 1x
  • Prečítané: 3 111x
  • 2
O športových začiatkoch

Alexandra Mamová

O športových začiatkoch

Tak si bežím oproti krvavému západu slnka, v ušiach slúchadlá, ktoré mi do ucha púšťajú monotónne melódie, rytmus tuc tuc tuc sa mi vpíja do mozgu a vymýva všetky myšlienky na svet okolo mňa. Nevnímam kričiace deti, ani zdraviacich dospelých, len cestu a cieľ.

  • 13. nov 2013
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 680x
  • 8
Zodpovednosť

Alexandra Mamová

Zodpovednosť

Jeden z najmúdrejších doktorov, akých som kedy stretla, mi raz povedal: „Sašenka, medicína je o zodpovednosti. Celý život je o zodpovednosti. Najprv za seba, potom za najbližších a nakoniec za tých, ktorí ti boli zverení. Nie je ťažké operovať človeka, oveľa ťažšie je rozhodnúť sa to urobiť.“

  • 30. sep 2013
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 050x
  • 11
reklama
SkryťZatvoriť reklamu